Wij bezorgen wekelijks door heel Nederland en alle weergegeven prijzen zijn inclusief gratis bezorging. Gezien het bijzonder scherpe prijsniveau is dat volledig uniek en wel zo transparant.
- B. Voor onze Belgische klanten zijn we genoodzaakt een transportbijdrage te vragen. Deze kosten vallen doorgaans erg mee. U kunt deze kosten telefonisch opvragen: +3124-3790030 of via e-mail: info@mijnwoonshop.nl Wanneer u instemt met deze kosten kunt u het gewenste artikel in de webshop bestellen. U ontvangt dan de factuur met de transportbijdrage aanvullend via de mail.
Bezorging
Uw bestelling wordt geleverd via onze pakketdienst of onze eigen transporteur, afhankelijk van het volume.
📦 Pakketdienst (PostNL) – Voor compacte bestellingen zoals kleine salontafels, bijzettafels en krukjes. Zodra uw bestelling is aangemeld, ontvangt u van PostNL een e-mail met Track & Trace-gegevens. Let op: Track & Trace informatie wordt meestal pas geactiveerd nadat de pakketdienst het pakket in het juiste depot heeft gescand.
🚛 Eigen transporteur – Voor grotere meubels en bestellingen die speciale handling vereisen.
- Transport Mijnwoonshop - voor de bezorging van bestellingen met een groter volume
Kasten, eettafels, grote salontafels, tv meubels, dressoirs etc. Dit versturen we met onze vaste logistiek partner: 'BK Transport'. Dit is een professionele meubeltransporteur met vriendelijke chauffeurs en vele jaren ervaring.
Onderaan deze pagina vindt u een schema waarin u op basis van de eerste twee cijfers van uw postcode kunt zien op welke dag(en) onze transporteur in uw regio aanwezig is. Houd er rekening mee dat we alle leveringen zorgvuldig controleren en verpakken. Dit kan, vooral bij grotere artikelen, extra tijd kosten, maar we zorgen ervoor dat alles snel en goed wordt afgehandeld.
Zodra uw bestelling gereed is voor verzending, informeren wij onze transporteur. Zij zullen u vervolgens op de hoogte stellen van de exacte leverdag en -tijd.
Heeft u een voorkeur voor een bepaalde bezorgdag (volgens het schema)? Geef deze dan aan onder ‘opmerkingen’ tijdens het bestelproces, of stuur ons een e-mail met uw voorkeur.
Klik op het vrachtwagentje voor Track & Trace. Vul uw postcode en huisnummer in. U ziet de bezorgdatum zodra de zending door de vervoerder is geaccepteerd.
De transporteur informeert u de middag vòòr de dag van aflevering om een tijdsindicatie aan u door te geven zodat u weet hoe laat de chauffeur ongeveer bij u zal zijn. Ze stemmen dan eveneens de levering met u af. Deze informatie wordt per e-mail aan u gestuurd met het verzoek om terugmelding voor acceptatie.
Stelt u het op prijs dat de chauffeur u een half uurtje voor aankomst even belt? Geen probleem, dan kunt u dat bij beantwoording van de mail aangeven.
Bent u niet in de gelegenheid geweest om de mail te openen of te beantwoorden dan neemt de transporteur telefonisch contact met u op om de levering af te stemmen.
i.v.m. Routeplanning is de exacte bezorgtijd pas de middag vòòr de dag van bezorging bekend.
Voor Belgische klanten is de vaste bezorgdag voor producten met een groter volume wekelijks op maandag en donderdag. Kleinere zendingen besteden we uit aan de pakketdienst. Snelle en dagelijkse bezorging m.u.v. zondag.
Als (nog) geen informatie op Track & Trace verschijnt, dan is uw bestelling nog niet aangemeld of nog niet ingepland. We streven er altijd naar om bestellingen zo snel mogelijk bij onze klanten te krijgen maar houdt u er alstublieft rekening mee dat we alles voor verzending zorgvuldig controleren. Zeker in een periode van grote drukte kan dit enkele dagen in beslag nemen.
Voor Belgische klanten (Vlaanderen) zijn we genoodzaakt een transportbijdrage te vragen. De hoogte hiervan is afhankelijk van de grootte van het product en uw woonplaats. Mail info@mijnwoonshop.nl en geef vrijblijvend aan om welk(e) product(en) het gaat met vermelding van uw woonplaats. U krijgt dan snel per mail antwoord met de hoogte van de transportbijdrage. Deze kosten vallen meestal erg mee. Levering postcodes 40 t/m 69 (wallonië) op aanvraag
Uw bestelling afhalen kan uiteraard ook. Dit kan van maandag t/m zaterdag. Graag ontvangen we een bericht op info@mijnwoonshop.nl enkele dagen voor uw komst zodat we de bestelling tijdig kunnen controleren en verpakken.
Onderstaand het actuele bezorgschema 2025 van onze transporteur