Wij bezorgen wekelijks door heel Nederland en alle weergegeven prijzen zijn inclusief gratis bezorging. Gezien het bijzonder scherpe prijsniveau is dat volledig uniek en wel zo transparant.  

  • B. Voor onze Belgische klanten zijn we genoodzaakt een transportbijdrage te vragen. Deze kosten vallen doorgaans erg mee.  U kunt deze kosten telefonisch opvragen: +3124-3790030 of via e-mail: info@mijnwoonshop.nl Wanneer u instemt met deze kosten kunt u het gewenste artikel in de webshop bestellen. U ontvangt dan de factuur met de transportbijdrage aanvullend via de mail.

De bezorging vindt plaats met Postnl of met onze eigen transporteur.

  • Postnl - zetten we in voor bestellingen met een klein volume.

Kleine salontafels, bijzettafels, krukjes e.d.  Dit versturen we met Postnl. Zodra we de zending bij Postnl hebben aangemeld krijgt u rechtstreeks van hen een e-mail met Track & Trace gegevens. 

Let op: Track & Trace informatie wordt meestal pas geactiveerd nadat Postnl het pakket in het juiste depot heeft gescand.


  • Transport Mijnwoonshop  - voor ​de bezorging van bestellingen met een groter volume

Kasten, eettafels, grote salontafels, tv meubels, dressoirs etc. Dit versturen we met onze vaste logistiek partner:  'BK Transport'. Dit is een professionele meubeltransporteur met vriendelijke chauffeurs en vele jaren ervaring. 

Onderaan deze pagina ziet u een schema. U kunt op basis van de eerste 2 cijfers van uw postcode zien op welke dag of dagen van de week onze transporteur in uw regio is.

 Klik op het vrachtwagentje voor Track & Trace. Vul uw postcode en huisnummer in. U ziet de bezorgdatum zodra de zending door de vervoerder is geaccepteerd. 

De transporteur informeert u de middag vòòr de dag van aflevering om een tijdsindicatie aan u door te geven zodat u weet hoe laat de chauffeur ongeveer bij u zal zijn. Ze stemmen dan eveneens de levering met u af. Deze informatie wordt per e-mail aan u gestuurd met het verzoek om terugmelding voor acceptatie.

Stelt u het op prijs dat de chauffeur u een half uurtje voor aankomst even belt? Geen probleem, dan kunt u dat bij beantwoording van de mail aangeven.

Bent u niet in de gelegenheid geweest om de mail te openen of te beantwoorden dan neemt de transporteur telefonisch contact met u op om de levering af te stemmen.

i.v.m. Routeplanning is de exacte bezorgtijd pas de middag vòòr de dag van bezorging bekend. 

Voor Belgische klanten is de vaste bezorgdag voor producten met een groter volume wekelijks op maandag. Kleinere zendingen besteden we uit aan Postnl. Snelle en dagelijkse bezorging m.u.v. zondag.


Als (nog) geen informatie op Track & Trace verschijnt, dan is uw bestelling nog niet aangemeld of nog niet ingepland. We streven er altijd naar om bestellingen zo snel mogelijk bij onze klanten te krijgen maar houdt u er alstublieft rekening mee dat we alles voor verzending zorgvuldig controleren. In een periode van grote drukte kan dit enkele dagen in beslag nemen.


Voor Belgische klanten (Vlaanderen) zijn we genoodzaakt een transportbijdrage te vragen.  De hoogte hiervan is afhankelijk van de grootte van het product en uw woonplaats. Mail info@mijnwoonshop.nl en geef vrijblijvend aan om welk(e) product(en) het gaat met vermelding van uw woonplaats. U krijgt dan snel per mail antwoord met de hoogte van de transportbijdrage. Deze kosten vallen meestal erg mee. 


Uw bestelling afhalen kan uiteraard ook. Dit kan van maandag t/m zaterdag. Graag ontvangen we een bericht op info@mijnwoonshop.nl enkele dagen voor uw komst zodat we de bestelling tijdig kunnen controleren en verpakken.


Onderstaand het bezorgschema van onze transporteur

 

Windmolenweg 2, Nijmegen

@: info@mijnwoonshop.nl

☎:  024-3790030

© 2011 - 2024 Mijnwoonshop.nl | Uw Meubelgroothandel Online | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel