afbeelding%2520nieuwe%2520pand.jpg

Mijnwoonshop.nl is een bedrijfsactiviteit gerelateerd aan en in samenwerking met Woody's- Very Good in Wood. Woody's is producent, importeur en groothandelaar van meubelen en accessoires en sinds 1997 actief in de meubelbranche.

Naam:

Woody's-Very Good in Wood
Vestigingsadres:Windmolenweg 2, 6515AR Nijmegen
Oprichtingsjaar1997
Vestigingsplaats:Nijmegen (NL)
Telefoonnummer / mail024-3790030 / 085-7500260   /  info@mijnwoonshop.nl
KvK-nummer:09098394
BTW nr.NL 001874137B73

Voorraad

MijnWoonShop streeft er continu naar producten op voorraad te hebben. Vanwege de wereldwijde situatie rondom Covid19 slagen we daar niet altijd in. In landen waar we onze producten van betrekken zijn vaak zeer strenge beperkingen van kracht wat van grote invloed is op levertijden. Helaas hebben we daar geen invloed op. We vragen uw begrip en hopen we dat dit snel normaliseert.

Privacy

MijnWoonShop.nl vindt de bescherming van uw gegevens belangrijk. Wij zullen uw adresgegevens, telefoonnummers of e-mailadressen nooit aan derden verstrekken. Hier onze privacyverklaring

Betalingsmogelijkheden:

  1. Betaling per iDeal: De meest gebruikte betaalmethode. U selecteert bij betalingswijze “iDeal”. Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van de specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDeal, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. Na ontvangst van uw bestelling & betaling bevestigen wij uw bestelling en worden de artikelen met in achtname van de opgegeven levertijd geleverd.
  2. PayPal. PayPal is dé veilige manier om online te betalen zonder uw gegevens te delen. Koppel uw bankrekening of creditcard en betaal in enkele klikken. Geen gedoe met het invullen van uw bankgegevens of creditcardnummers maar alleen met uw e-mailadres en PayPal-wachtwoord. Uw financiële gegevens zijn alleen voor u toegankelijk en worden niet met de verkoper gedeeld. U kunt ook nog eens gebruik maken van de gratis PayPal Aankoopbescherming zodat u zorgeloos en veilig online kunt winkelen én betalen.
  3. Betaling met een CreditCard: U selecteert bij betalingswijze "Credit Card". Bij deze betaalmethode kunt u betalen met uw Master- of VISA-card. Uw transactie wordt afgewikkeld in uw vertrouwde en beveiligde omgeving.
  4. Vooruit betaling op factuur: U selecteert bij betalingswijze "betaling via factuur". Deze optie wordt gebruikt als klanten een product op afroep willen ontvangen. Wij reserveren het bestelde product voor de duur van maxmaal 3 weken. Nadat wij uw bestelling hebben ontvangen, sturen wij u ter bevestiging de betreffende factuur toe. Na ontvangst van uw betaling zetten we de bezorging in gang en worden de artikelen met inachtname van de opgegeven levertijd geleverd. 
  5. Onder Rembours ofwel betalen bij levering: U selecteert bij betalingswijze "Onder rembours". Na ontvangst van uw internet bestelling bevestigen wij de afleverdatum. U pint of rekent contant af met de chauffeur bij aflevering. Als u contant wenst te betalen is het bovendien prettig als u zoveel mogelijk gepast betaalt. De kosten voor betaling bij aflevering (rembourskosten) bedragen  € 7,50. Bij kleinere producten zoals accessoires, bijzettafeltjes en sommige stoelen is betaling bij levering niet mogelijk omdat dit bezorgd wordt met de pakketdienst. Bij twijfel, bel ons even: 085-7500260
  6. Bancontact. Speciaal voor onze Belgische klanten. Houdt u er svp rekening mee dat u voor de verzending of bezorging naar België nog een transportbijdrage dient te betalen. Die kosten zijn afhankelijk van de grootte van het product. Deze bijkomende kosten vallen meestal erg mee. Wanneer u niet voor verrassingen wil komen te staan stuur ons dan een mail info@mijnwoonshop.nl en vraag de kosten op van het artikel dat u wenst te bestellen. Indien u akkoord bent sturen we u per e-mail een aparte factuur van deze kosten.

(Zie onder meer informatie voor 'bestellingen België').

Bezorging en wijze van levering

Mijnwoonshop is al bijzonder scherp geprijsd en toch hebben we er voor gekozen geen verzendkosten bij onze Nederlandse klanten* neer te leggen. De weergegeven prijzen op deze site zijn dus eindprijzen, géén bijkomende kosten. Wel zo overzichtelijk. 

Elk product dat ons magazijn verlaat is door deskundig personeel zorgvuldig gecontroleerd. We sturen nooit iets ongezien af. 
We bezorgen met onze vaste transporteur, met nette, gekwalificeerde en vriendelijke medewerkers. Zendingen met kleiner volume besteden we meestal uit aan MyParcel (post.nl). De bezorger rijdt overigens altijd alleen. Hij beschikt weliswaar over hulpmiddelen zoals een steekwagen en meubelkarretjes maar bij bestellingen met een groter volume is wat assistentie van de klant wenselijk. Bij producten met een groter volume is de klant er verantwoordelijk voor dat een product fysiek bij de klant naarbinnen kan. De chauffeur levert uw bestelling in principe tot na de eerste deur op de begane grond. Dit zijn wettelijke cao-bepalingen. In de regel proberen we altijd flexibel te zijn door wat extra service te verlenen. 
Zogenaamde drempelleveringen zijn standaard wanneer het bestellingen betreft met een groter volume en/of gewicht zoals bijvoorbeeld een kast of een dressoir o.i.d. dat naar een verdieping moet in een appartement of flatgebouw. Uw bestelling wordt in dat geval tot na de eerste drempel op de begane grond geleverd. Het risico op schade aan het interieur van flatgebouw, appartementcomplex, uw interieur of het meubel zelf, is te groot. Een transporteur is daar bovendien i.t.t. bijvoorbeeld een verhuisbedrijf, niet voor verzekerd. De klant/afnemer draagt in dit geval zelf zorg voor het plaatsen van het meubel in zijn/haar woning. Ook dit zijn wettelijke Cao-bepalingen waar de transporteur zich aan dient te conformeren. 
* Waddeneilanden uitgezonderd

Bestellingen België

Voor leveringen naar onze Belgische klanten zijn we genoodzaakt een bijdrage aan transportkosten te berekenen. De vrachtkosten voor zendingen naar België bedragen op basis van volume en afstand, minimaal € 3,= en maximaal 80,= euro inclusief btw. Bel ons of mail info@mijnwoonshop.nl en we geven u graag de hoogte van de transportkosten op. Deze bijkomende kosten vallen meestal erg mee. U kunt er ook voor kiezen om alvast te bestellen via deze website. U krijgt dan via e-mail informatie over de hoogte van de transportbijdrage. Indien u akkoord gaat krijgt u daar aanvullend een factuur van.  Als u de transportbijdrage te hoog vindt dan kunt u de bestelling altijd annuleren. Dit uiteraard zonder kosten.

Onze vervoerder beschikt over een mobiele betaal-faciliteit die enkel geschikt is voor binnenlands (Nederlands) bankverkeer. Om die reden is bij een rembourslevering naar België geen betaling met een bankkaart mogelijk. Contante betaling aan de chauffeur is wel mogelijk. U krijgt daar dan uiteraard een betaalbewijs van. Graag zoveel mogelijk gepast betalen. 

Levertijd

  • Bij afhalen. Wanneer u het artikel bij ons wilt afhalen kunt u, mits het artikel op voorraad is, telefonisch een afspraak maken op werkdagen van 10:00 tot 18:00. Mailen kan ook: info@mijnwoonshop.nl.  We spreken dan in overleg een dag en tijd af en zorgen dat uw aankoop, gecontroleerd en verpakt voor u klaar staat. Mocht u het product eerst onverpakt willen bekijken dan verzoeken we u dit vooraf kenbaar te maken.
  • Bij bezorging. Levertijden bedragen, mits het artikel op voorraad is, maximaal 8 dagen. Uitzonderingen zoals overmacht daargelaten. Doorgaans heeft u uw bestelling al binnen enkele dagen in huis. Wij berichten u daags voor levering over de definitieve bezorgdag. De namiddag vòòr de dag van bezorging bericht onze transporteur u om de aflevering met u af te stemmen. Tevens krijgt u dan een vrij nauwkeurige tijdsindicatie.
  • Voor maatwerk-bestellingen of afwijkende bestellingen waar we in eigen werkplaats nog extra handelingen moeten verrichten, gelden andere levertijden. U krijgt daar van ons bericht over. 

Wanneer wordt er geleverd?

Leveringen vinden plaats op werkdagen. Wij informeren u daags voor aflevering met een leverdatum. Onze transporteur informeert u de middag/avond voorafgaand aan de bezorging telefonisch of per e-mail. Zij stemmen aflevering graag met u af zodat u zo min mogelijk tijd verliest met wachten. Of als u bijvoorbeeld prijs stelt op een telefoontje een half uur voorafgaand aan aflevering is dat ook geen probleem.

Kijk ook op pagina 'contact | bezorging' voor meer informatie over bezorging. Op basis van uw postcode kunt u op betreffende pagina zien op welke dag(en ) onze vervoerder in uw regio actief is.

Herroepingsrecht

U, de Koper, heeft het recht aan ons, de Verkoper,  mede te delen dat u afziet van de aankoop, zonder betaling van een boete en zonder opgave van motief. U ziet af van uw aankoop, de bestelling wordt geannuleerd en u ontvangt daar een bevestiging van. Ingeval u de betaling reeds heeft verricht wordt het door ons ontvangen aankoopbedrag binnen maximaal 8 werkdagen naar u teruggestort.  

Indien een bestelling reeds door u, de Koper, is ontvangen dan kunt u nog steeds gebruik maken van het herroepingsrecht. Dit dient u per e-mail aan ons kenbaar te maken binnen 8 werkdagen vanaf de dag van ontvangst uw bestelling. Dit graag via e-mail: info@mijnwoonshop.nl  De aankoopovereenkomst wordt dan ontbonden. De retourzending vindt in overleg met u plaats. Slechts de rechtstreekse kosten voor de retourzending komen voor rekening van Koper. Deze kosten worden in mindering gebracht op het door Koper betaalde aankoopbedrag. 

De retourzending kan op twee manieren plaatsvinden: òf met de vervoerder van Verkoper òf u, Koper organiseert transport op eigen gelegenheid. Als u overweegt dit door Verkoper te laten organiseren krijgt u vooraf exacte inzage in de kosten. Dit vindt altijd plaats tegen kostprijs, dus de reële kosten die de vervoerder aan Verkoper in rekening brengt. Pas na uw akkoord wordt de retourzending in gang gezet. Als u, de Koper besluit de retourzending zelf te organiseren dient u Verkoper daar vooraf van in kennis te stellen.

U, de Koper, bent verantwoordelijk voor het deugdelijk verpakken van het product voor de retourzending en u blijft verantwoordelijk tot het moment dat het product in ontvangst is genomen door magazijn Verkoper. Het door Koper betaalde aankoopbedrag minus de eventuele kosten voor de retourzending (zie hiervoor) wordt zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 12 werkdagen na ontvangst van de retourzending door Verkoper, terugbetaald aan Koper.
Beschadigde, onvolledige of onverpakte goederen worden niet teruggenomen. 
 

Woody's  - Mijnwoonshop (Bedrijvenpark 'De Rietgraaf') 

Windmolenweg 2

6515AR Nijmegen (NL)

 

Productspecificaties

Woody's is samen met al haar vaste toeleveranciers, voortdurend bezig met productontwikkeling. Het doel is altijd om tot een nóg beter eindproduct te komen. Om die reden zijn geringe afwijkingen in maatvoering, constructie of kleur mogelijk. 

Klacht

Heeft u een klacht of een vraag dan kunt u het volgende doen om ons op de hoogte te stellen:

  •  Per e-mail via: info@mijnwoonshop.nl
  •  Telefonisch via 085-7500260 (werkdagen van 09:30 t/m 18:00 uur)

Het is raadzaam om een klacht goed te omschrijven en zo mogelijk te voorzien van foto`s die het probleem duidelijk in beeld brengen. Hoe meer info, hoe beter en hoe sneller we adequaat kunnen handelen.

Een klacht is niet gegrond indien deze veroorzaakt wordt door:

  •  Oneigenlijk gebruik / onjuiste behandeling (zie ook de pagina 'productinformatie')
  •  beschadiging door opzet / nalatigheid
  •  foutief gebruik c.q. nalatig onderhoud
  •  normale slijtage

U ontvangt zo spoedig mogelijk (echter uiterlijk binnen 5 werkdagen) onze reactie.

Garantie:

De standaard garantietermijn bedraagt - onverlet de wettelijke rechten - 1 jaar na de leverdatum. Na een melding zullen wij de klacht in behandeling nemen en deze beoordelen op basis van de aangeleverde informatie. Daar waar nodig zullen wij eventueel aanvullende informatie opvragen (bijv. foto`s). Indien de klacht gegrond is, zullen wij spoedig en in overleg met u, voor een passende oplossing zorgen.

Kortingcode | Couponcode etcetera :

Wij werken niet met kortingcodes, couponcodes en we doen ook niet mee aan de jaarlijkse Black Friday hype en dat is zeer bewust. Er is weinig vervelender dan wanneer u een aankoop doet en dat hetzelfde product enige tijd later voor een lagere prijs wordt aangeboden. Die ergernis willen we u graag besparen. Daarom bij ons altijd standaard de laagst mogelijke prijs. 

 

Windmolenweg 2, Nijmegen

@: info@mijnwoonshop.nl

☎:  024-3790030

© 2011 - 2024 Mijnwoonshop.nl | Uw Meubelgroothandel Online | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel